02 November 2011

Macaron Cikmin dah sampai.

Barang yang ditunggu dah tiba hari ini. Datang dengan kurier lagi. Lagi 30 minit nak sampai orang kurier rumah dah call tanya rumah. Kita kat rumah jadi tak sabar pula.

Ini adalah sebahagian hadiah yang dimenangi dalam GA kak Ina KL, tetapi macaron ini telah ditaja oleh CIKMIN . Awal-awal lagi sebelum tu pun Cikmin dah  sms bagi tau hadiah dah dihantar dengan kurier tinggal nak tunggu sampai kat rumah saja.

Class gitu cikmin hantar pakai kurier lagi. 
Ini adalah gambar -gambar macaron yang saya dapat.Firts time merasa macaron you.Alhamdullilah dapat juga rasa bila menang GA ni. Selalu dok tengok kat alam maya saja.Terima kasih pada Cikmin yang sudi menaja hadiah Ga ini. Jadi rasanya lengkaplah hadiah-hadiah yang dijanjikan dalam GA kak Ina tu untuk tempat pertama yang saya punya.

Saya dah dapat RM 30 (saya dah beli kain ) kat sini, kukis 
daripada  Kak Ina kat sini sendiri dan
 macaron ini.
Syukur atas rezeki dariNya.

Terima kasih kepada Kak Ina dan Cikmin.








3 comments:

Cikmin said...

Salam nieda,

mesti tak sempat sejukkan dulu dalam peti kan..kan..kan.. :P

Nieda said...

Betul...nak interfreme dulu.

Kathy Tuah said...

adoi! teringinnya nak rasa..