Buat Duit

Tuesday, November 1, 2011

RTM KEDAH


Nama pun rombongan sekolah , jadi tempat lawatan mestilah tempat-tempat yang memberi faedah kepada murid-murid.Di sini lawatan pertama kami di Kedah selepas bersarapan pagi.

Tengah memberi penerangan macam mana berita ke udara. Pembaca berita kan membaca skrip yang dipancarkan di hadapannya. Kamera yang besar kat tepi tu. Sementara di atas kepala pembaca berita tu pula ada kamera yang merakam skrip di atas meja tersebut. Sebab tu mata mereka nampak steady tenung kat kita.

Minta maaf ...budak kecik ni selalu interframe.

Budak -budak sedang mendengar penerangan dari orang RTM.

Nak try juga.


1 comment:

  1. patutlah nampak statik je mata.baca skrip.dulu masa kecik rasa kagum igt diorang hapal..hehe

    ReplyDelete