Buat Duit

Saturday, December 3, 2011

Karipap

Dah siap , dapat dalam 20+. Inti tak cukup. Kalau tak dapat banyak lagi.
Setakat makan sekeluarga. Kelim pun tak berapa comel.

Dah goreng untuk sarapan pagi hari ni.

First time buat 100% dari tangan sendiri. Jadi pula tu. Alhamdullillah. Selalu buat kena minta tolong mak yang bancuh adunan. Mak saya pula buat resepi karipap pusing. Karipap yang jenis ni dia tak berapa pandai pula.

 Nak buat karipap ini, jenuh dok goggle cari resepi. Dapat kat blog  Ros jintan manis. Terima kasih Ros yang memberi resepi  ini. Kalau buat lain kali boleh ikut resepi  Ros ini. Klik  kat sini.

3 comments:

  1. brekpes makan karipap sedap. feveret family cik ina.

    ReplyDelete
  2. acik pun tak pandai klim kulit karipap niacik guna acuan je.

    ReplyDelete
  3. belum penah buat sendiri... kalau buat sendiri perasannnye lain kan??

    ReplyDelete