Buat Duit

Wednesday, December 28, 2011

Layan Laksa di malam buta.

Selalu orang makan laksa siang-siang , tapi kami makan laksa malam-malam.



Siang tak sempat nak masak sebab hari ni dah mula meeting  nak mulakan sesi persekolahan 2012. Esok pun meeting lagi. Makan laksa memalam boleh bertambah 2,3 pinggan kira oklah tu kan.


Sebenarnya buat laksa istimewa untuk orang Sabah ni sekeluarga. Sesekali balik Semenanjung kalau boleh semua nak rasa kan Cek Nat? Cek Nat ini blogger dari Sabah . Blog dia boleh klik kat sini. Sebenarnya , ayah Cek Nat ialah sepupu mak saya. Walaupun sepupu, hubungan antara mereka sangat rapat macam adik kakak. Itu beza antara sepupu zaman dulu dengan zaman sekarang.

Mesti ada  interfrem juga- Shauqi.

Awal tahun 2012 dah kena terbang pulang ke Sabah untuk meneruskan kehidupan . Tahun depan panjang umur jumpa lagi. 
Insyaallah.

p/s Tak sempat nak jalan-jalan hari ni, minta-minta esok ada ruang untuk mencelah.











3 comments:

  1. Laksa, makanan paling sihat. xpe kak! :D

    ReplyDelete
  2. wak pon dh lama X pegi Sabah bahhhh hisk2..., eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

    ReplyDelete
  3. waaaa..akk..interfrem gambaq syauqi..tetibe ada model laksa plak kat sini..hehehe

    Laksa kak Nida..memg sodap..A++

    ReplyDelete