10 January 2012

Word Verifiation

Visual verification

 Listen and type the numbers you hear 
Type the characters you see in the picture above.




Masalah betul kalau kita nak post komen tapi kena taip dulu perkataan HIJAU tu . Kalau betul sekali taip dah boleh keluar tapi kalau salah  kena buat lagi sampai betul.

Nasib baik kat kotak komen Cempaka Biru tak ada macam ni. Bila taip komen terus dapat sent terus.
Bukan apa cuma kita perlu lebih masa untuk menghantar komen sebaris dua. Leceh kalau ambil masa .

Nanti nak ke BW ke blog lain pula kan?
Post a Comment