Buat Duit

Sunday, February 19, 2012

ALAMAK

Zaid Zahari dan sepupu-sepupu.
Balik kampung semasa hari raya haji tempohari. 
Korban seekor  lembu untuk orang-orang kampung.



Kesian si Zaid , muka dok keluar tv tapi orang tak kenal. Zaid .Nasib lah.

Seperti apa yang dia katakan dalam surat  khabar baru-baru ni walau pun dah dekat 2 tahun keluar tv dalam siri Alamak tapi tak ramai yang tahu .


5 comments:

  1. kurang publisiti sbb tu ramai yang kurang mengenalinya...

    ReplyDelete
  2. assalam nieda..mana nak kenal..alamak pun acik tak pernah tengok..

    ReplyDelete
  3. tulah saya rasa cam penah tengok laki tu tapi tak ingat kat mana...haha.

    ReplyDelete
  4. Kalu Faizal Tahir saya confirm kenal. Akak, kalu FT balik info ye. X dpt jumpa pn, dpt pass kek or apa2 produk buatan nazaisma home made pn jd la

    ReplyDelete
  5. Itulah, yg balik ni bkan FT tapi sepupu FT.

    ReplyDelete