Buat Duit

Tuesday, February 21, 2012

Prosperity Burger



Menumpang selera orang sakit. Orang  sihat pun tumpang sekaki.

Bila tak  sihat nasi bukan pilihan utama. Suami saya asyik minta nak makan burger. Malam memula ke hospital minta dibelikan burger kat stall. Bila masuk wad nak makan burger Prosperity McD pula. Ada kawan yang datang melawat yang baik hati telepon dulu " Hang nak makan apa?" dibawanya burger KFC pula.

Terima kasih pada Cikgu Ghaffar dan Cikgu Sofiah.Cikgu Ghaffar ini  kawan suami  yang posting memula dengan dia. Dari bujang sampai berkeluarga dah kenal.

Bila kawan dan saudara datang melawat rasa gembira. Dapat juga melupakan sakit sekejap.

Sekarang dah sihat dah mula kerja pun. Denggi positif.

Alhamdullillah.

5 comments:

  1. Alhamdulillah dah semakin sihat. sdapnya prosperity..

    ReplyDelete
  2. Salam Chempaka,

    Biar lah nak makan apa pun kan Chempaka...janji cepat2 sembuh...Burger yang kat atas sekali tu.. memang kak Ros suka..he.he.he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapnya...

      yg penting semuanya dah kembali sihat...

      Delete
    2. Alhamdulillah dah sihat...nanti boleh makan lagi prosperity burger.

      Delete