Buat Duit

Wednesday, February 22, 2012

Coklat chip cookies


Imej dari Google.

Ada anak dara kat rumah yanga tak ada kerja asyik rajin nak masak-masak.Percubaan kedua buat coklat
 chip cookies pula.

Kalau buat masak-masak sekejap saja habis dimakan. Jangan kata nak berniaga , nak bagi kat jiran sebelah rumah pun mesti simpan siap-siap. Kalau tak , tak sempat  nak hulur.

3 comments:

  1. wececey..antaq sini sket..nak rasa biskut coklat..hehehe

    ReplyDelete
  2. assalam nieda..acik pernah gak buat memang sedap kan..rangup je biskutnya.

    ReplyDelete
  3. Untungnya dapat anak dara yang rajin ke dapur boleh buat menantu hehe...

    Kat rumah ni pun hantu coklat chip.

    ReplyDelete