Buat Duit

Sunday, February 12, 2012

Dua Perkara Yang Aku Tak Tahu





Baru tahu dari Blog Kak Ina KL tadi  DI SINI. Ketinggalan sungguh.

Satu lagi pasal Fasha Sadha dan Jejai nak kahwin atau dah kahwin . Pun saya tak tau. Mula-mula terdengar di radio DJ tu sebut pasangan ni nak kahwin tapi tak ada heboh macam pasangan yang nak kawin. Sibuk sana sibuk sini.

Sebab mereka orang popularlah ramai yang nak tahu.

*

6 comments:

  1. pasal FS n jejai tu macam malas sangat nak amik pot =) banyak sangat spekulasi..kalu ada..adalah =)

    ReplyDelete
  2. sekarang heboh pasal kematian whitney houstan tu...pasai pasangan yg popular ngan kontroversi tu malas nak amik tau...kalau betul dah kawin..semoga jodoh mereka kekal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab artis yang nak kahwin kak Zai malas nak ambil tahu.

      Sedih dengan kematian Whitney houstan,suara power.

      Delete
  3. lebih teruja pasal kisah kematian Whitney Houstan dari isu nak kawin retis kontroversi tu

    ReplyDelete
  4. sibuk sgt ek kamu sampai x perasan..
    kita doakan agar yg terbaik buat mereka berdua..

    ReplyDelete
  5. assalam neida..acik pun tak ambik tau..he he

    ReplyDelete