Buat Duit

Monday, February 13, 2012

Apa KAk INa KL kata

Terima kasih kepada semua yang singgah tadi .

Antaranya, Cheqna, Lieynanilaz , Kak Zai, Ann Ishak dan Kak Ina KL.

  1. sibuk sgt ek kamu sampai x perasan..
    kita doakan agar yg terbaik buat mereka berdua..
    Reply
Tengok apa Kak ina kata memang kena .

Saya memang sibuk sejak Sabtu lepas sebab tu tak tahu perkembangan semasa. Manakan tidak, suami ditahan di wad kerana demam denggi. Bukan kena kat rumah tapi semasa memancing di Lembah Beriah.

Asyik berulang-alik ke hospital saja.  Denggi ni tak ada ubat, tapi kat hospital dimasukkan air berbotol nampak ada tenaga sikit.

Ikhtiar lain ialah makan sup ketam dan air 100 Plus. Atau minum air buah-buahan . Ini petua nak lega cepat. Minum kena banyak untuk menuetralkan balik darah.

Harap-harap cik abang saya cepat sembuh.


5 comments:

  1. Semoga hubby nieda cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih pada Rozita dan Nadiah.

    ReplyDelete
  3. semoga suami cepat sembuh ye....

    ReplyDelete
  4. salam kak

    mcm mana hubby akak hr ni? ada kurangnya?moga cepat baik dan untuk akak juga moga kuat.

    ReplyDelete