Buat Duit

Monday, April 23, 2012

Aduhai e-penyata

Hari ni saja nak tengok penyata gaji dalam e-penyata . Aduhai punyalah lembab dia nak keluar . Maklumlah bulan ni masuk banyak sikit dengan tunggakan dan gaji baru.

Kalau nak tengok gaji baru anda boleh taip e-penyata . Gaji tak masuk lagi tapi penyata dah boleh tengok.
Tapi kena bersabarlah , ambil masa sikit dia nak keluar.
Sempat lagi BW dulu.

16 comments:

  1. saya takde e-penyata, biasa tgk penyata kuar masuk akaun bank je...:)

    ReplyDelete
  2. Tapi YY nyer opis xleh guna e-penyata nie,.. ada system lain plak,.. hadoi. Kalau tak boleh tgk kat umah jaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronoknya orang yang bekerja...macam kak Zai tiap bulan menadah aje.

      Delete
  3. Semakin mudah jika ingin melihat gaji bulanan melalui e-penyata!

    Menjawab pertanyaan CikGu Nieda :
    Di daerahku kelas bermula 07.30 WIB dan pada hari biasa (kecuali Jumat-Sabtu) pulang pukul 13.05 WIB. Mungkin saat itu murid-murid lagi menghadapi ujian, atau CikGu melihat mereka pada hari Jumat/Sabtu.

    ReplyDelete
  4. assalam nieda..memang tersangat la lembabnya epenyata kali ni..

    ReplyDelete
  5. nasib baik nb akak cepat plak, siap bleh print lagi e payslip tu.. tunggu je weekend ni dapat arr berfoya2 kat shah alam,.. issh

    ReplyDelete
  6. seronoknya dgr org dpt gaji baru..bilalah saya pula nk merasa asyik CTG jer kejanya...hehe

    ReplyDelete
  7. saya pulak kena bayar balik duit sebab ambil cuti separuh gaji hari tu. mampu tengok dan lepaskan semula. haha

    ReplyDelete
  8. hihi. best pulak rasa jadi org gomen nih. :D

    ReplyDelete
  9. sy lambat lagi nak dapat gaji ni..huhu..

    ReplyDelete
  10. dah lama saya takde penyata gaji! ahahaha

    ReplyDelete
  11. hai thanks komen sy nyer n3..
    salam kenal juger..

    ReplyDelete
  12. tunggu taun depan baru boleh tengok penyata. hihi..

    ReplyDelete
  13. lembab sgt sbb rmai tgh tgk la tu kot =)

    ReplyDelete
  14. wah tersenyum gembira kakitangan awam kan..
    seronok tgk kerja kawin orang sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. duit gaji saya dah selamat dah kak...haha...

      Delete