15 April 2012

FM dari CITH dah sampai..

Saya  gemar menyelongkar cerita orang pergi makan angin. Boleh duduk berjam-jam dengan lappy membaca satu dan satu dan satu lagi. Tak jemu-jemu . Tambahan pula kalau ayat yang ditulis sempoi dan santai , lagi saya suka berlama-lama di situ. Saya akan korek sampai cerita yang lama-lama pun habis saya akan khatamkan juga. Apa lagi kalau ada gambar cantik-cantik. Bestnya....

Saya baru habis baca cerita Azian ke Kashmir dan sentiasa menanti sambungan kisah-kisahnya di sana. nak baca boleh KE SINI.

Bila berjalan-jalan ni,  kita kan ada  beli sesuatu untuk kenangan. Selalunya FM sebab murah , ringan dan mudah nak bawa balik. Sumbat kat tepi-tepi beg pun boleh.

CITH  dari Chempaka Aziz blogspot ajak tukar FM . Nasib baik fm ada lagi sikit. Kalau tak kempunan Chempaka kita ni. Tahun lepas dah sekali pos . Masa tu FM dari Bandung. Tapi....tak sampai pula.  Tapi masa tu guna pos biasa saja maklumlah FM tu ringan saja yang dibuat dari getah. Saya kira ok  rupa-rupanya tak ok. Kali ni guna Pos Laju .Mujur sampai.

Saya dapat kiriman dari CITH pada hari Sabtu.  Ada 3 FM - dari Korea, Dubai dan Menara KL . Memang akak sukaaaa. Nak harap kita ke sana hentahkan bila?


Menara KL tu , nasib baik tengok. Rupa-rupanya dok sebelah belakang FM Korea tu. Terima kasih kepada Chempaka yang sudi tukar-tukar FM ni. Dah bertambah lagi FM akak ni.
Seronoknya.



Post a Comment