Buat Duit

Thursday, April 12, 2012

Jagung bakar Je..


12 comments:

  1. jagung bakar pun sodap..lama tk mkn jagung teringin la pula:)

    ReplyDelete
  2. Zaman jepun jagung bakar makanan wajibkan...kita je tak sempat nak rasa.

    ReplyDelete
  3. aaanieda jagung bakar kegemaran acik ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapnya...ini yang buat kak Zai nak mencari hehehe...

      Delete
  4. Assalamualaikum Nieda,

    Kegemaran kak Ros nih.....aromanya dah sampai kat hidung kak Ros dah baunya sungguh tak tahan he.he.he.........sedappp.....

    ReplyDelete
  5. kalo pegi pasar mlm.. x sah kalo x beli jagung nie... x dan sampai kat umah .. abis dlm keta lg.. kihkihhihihi

    ReplyDelete
  6. lama dah x makan jagung bakar..selalu makan jagung rebus je..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum CikGu Nieda!
    Lama tak datang kesini...rasa rindu pulak.

    Jagung bakar?! Makanan yang paling kusuka. Aku bisa dengan mudah mendapatkannya di pekan Simpang Empat, Tg. Balai.

    Ou ya, belogku dah pindah ke: (http://www.gurukelas.com/)
    Kalau ada waktu silakan berkunjung ya, tapi masih perlu banyak perbaikan .

    ReplyDelete
  8. Jagung ni memang rasa lemak dan manis betul. Tak taulah dia tabur gula ke apa. Tapi sedap aaa

    ReplyDelete
  9. jagung.....sedapnya....ada lagi ke..? >_<

    ReplyDelete