Buat Duit

Tuesday, May 1, 2012

Roti Blueberi


Projek meroti semalam , buat juga . Malu kalau  projek tak jadi buat. Satu donia dah tahu nak meroti petang semalam . Alhamdullillah , masuk waktu maghrib je roti-roti ku selesai .

Ikut resepi dari Ros JINTAN MANIS. Bestnya resepi ni tak menggunakan tepung roti semata-mata. Resepi ini menggunakan campuran tepung gandum .

Nak jadi  cerita  tepung roti di rumah saya semalam hanya ada 200 gm saja. Jadi selebihnya saya guna tepung gandum  saja  tapi hasil roti saya semalam  aduhh ! gebu sekali. Jadi senang kalau tak ada tepung roti bantai je tepung gandum pun.

Terima kasih kepada Ros yang berkongsi resepi.



4 comments:

  1. assalam nieda..acik je belum berani nak meroti..tengok roti2 yang gebu tu teringin jugak.tapi belum berani

    ReplyDelete
  2. Seronok tgk hasil meroti kawan2. Geram je tgk kegebusannya.. Ibu Yusuf tak pernah meroti pun.. huhu..

    ReplyDelete
  3. fressshhhh je rasa makan roti kuar oven tu kak!
    syaabbbbass betty! ;)

    ReplyDelete
  4. x pernah lagi meroti ni kak.. tapi bila tengok roti akak tu, teringin lak nk try..

    ReplyDelete