Buat Duit

Thursday, June 21, 2012

Masjid Kristal....gambar sikit .


ala..sikit je ke gambar?

Menjawab pertanyaan Nadiah yang jauh di sana.

Kesian entry semalam setakat dua keping gambar saja yang dapat publishkan.
Mana tak nya, bila keluar dalam catatan gambar tak setting elok. Walaupun dah ubah kedudukan gambar yang terbalik dan terpusing sebelumnya. Tapi keluar tetap macam asal.



Maka , akhirnya dapatlah dua keping tu.

Gambar yang terpusing walau dah betulkan namun macam ni juga . Huwaa........



 Yang ini pun ...sila pusingkan lappy anda ya.


Candeliar yang besar.


Layankan lah yer..

8 comments:

  1. salam nieda..betul la...nak kena pusing pulak..gambar cantik2 ni

    ReplyDelete
  2. ahaha..teleng kepala nak tgk gambar..

    ReplyDelete
  3. aduhhh kak..sakit lak tengkuk gambo tu..terteleng2 dh kepala..hehe...

    ReplyDelete
  4. Cntk masjid ni nape akk tk pusing gmbr tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini mesti tak baca entry dulu...

      Delete
  5. hikhik... xpe nnti nak betul yg cantik boleh gugel je kan. :D

    ReplyDelete