Buat Duit

Monday, June 11, 2012

Nora Plaza, Hadyai


 Beg bukan kulit

Batu permata.
Yang siap berikat pun ada. Tapi kat Kemboja lagi murah gila.

 Beg tangan kulit  , mahal  Rm400-500 pun ada. Semua kulit ada.


 Laici yang besar .



Pasar pagi


Nara Plaza satu tempat yang mempunyai banyak barang jualan dalam satu tempat. Sarang burung, batu permata, barangan kulit -beg tangan dan kasut, tali pinggang ,dompet, barang cenderamata, tshirt, dan  money changer.

Kat sinilah diorang shooping sampai menang ke Phuket pula.

4 comments:

  1. rm400-500 jual macam tu je?
    konfem kulit ke?
    tak penah sampai ke thailand

    ReplyDelete
  2. salam kak nieda,
    saya baru sempat qada' entry2 akak...
    klu pegi jalan2 tempat orang ni memang rasa macam nak beli semua je sbb nampak lebih murah dari harga di tempat kita...
    hihihih tapi "macam" je la... poket je tak bagi kelulusan :p

    ReplyDelete
  3. assalam nieda..bil tengok gmbar handbg tu.geram je..cantik..

    ReplyDelete