Buat Duit

Thursday, July 19, 2012

Apam Indon




Siap.
Sekali pandang macam kek padahal hanya apam sahaja.
Resepi  dari blog Masam Manis.
Boleh je buat. Bagi sesiapa  yang nak cuba.
Pertama kali buat pun boleh jadi dengan elok.

Buat untuk pot luck menyambut puasa.

Terima kasih berkongsi resepi.

8 comments:

  1. buat lah kaler bendera indon

    :)

    selamat Ramadhan awakk

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. akk..cantiknya kek ni..nnt nak tryla buat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh la tu , wat mai raya nanti.

      Delete
  4. macam kek alunan kasih tu. mesti sedap!

    ReplyDelete
  5. Cantiknya kek ni, tangan berseni jadi je, kalau saya mesti tak jadi punya..

    ReplyDelete