19 July 2012

Apam Indon




Siap.
Sekali pandang macam kek padahal hanya apam sahaja.
Resepi  dari blog Masam Manis.
Boleh je buat. Bagi sesiapa  yang nak cuba.
Pertama kali buat pun boleh jadi dengan elok.

Buat untuk pot luck menyambut puasa.

Terima kasih berkongsi resepi.

8 comments:

sAyA said...

buat lah kaler bendera indon

:)

selamat Ramadhan awakk

Shaidan Aera said...
This comment has been removed by the author.
Shaidan Aera said...

akk..cantiknya kek ni..nnt nak tryla buat..

Asmara said...

macam kek alunan kasih tu. mesti sedap!

Riri Yoorin said...

wow sedap nyeeeee

Nieda said...

hahaha ....tak terfikir pula.

Nieda said...

Boleh la tu , wat mai raya nanti.

Pelangi Mulus said...

Cantiknya kek ni, tangan berseni jadi je, kalau saya mesti tak jadi punya..