Buat Duit

Sunday, July 8, 2012

Bibik baru





Habis  satu rumah dia basahkan. Bla kita datang dengan mop nak keringkan tempat yang banjir tu, dia berebut pula nak buat.

Last-last dia yang buat semua.
Mak tengok saja.

11 comments:

  1. wahhh rajinnya
    semoga menjadi anak yg berbakti pd org tua ...amin

    ReplyDelete
  2. baguslah bibik ni kak,
    takyah renew permit, levi etc!
    dan konpemmmm tak lari! :p

    ReplyDelete
  3. Alala...bibik comel. Bukan main2 mop pun, buat betul2 tuh. Ada gaji tak tuh?

    ReplyDelete
  4. bagus tu la bagi dia explore dah rasa semua benda. nnti dia tahu la fungsi mop tu utk apa. salah satu pelajaran jugak buat dia. hehe..

    ReplyDelete
  5. assalam nieda..rajinnya menolong ibu..kalau diambil mau menangis tu he he

    ReplyDelete
  6. Wah! K.ani nak pinjam bibik ni boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas dia tolong mop, pijak lantai pun rasa sedap saja . rasa bersih sj.
      tq kpd semua yang tinggal komen.

      Delete
  7. hehe..ok la dia mahu nak buat. bertanggungjawab namanya tu ;)

    ReplyDelete
  8. ini bibik yang mesti ada setiap rumah ni he he...sama la dgn kat rumah kak aya , rajin tak bertempat namanya kot kalau macam ni he he

    ReplyDelete