01 July 2012

Mesin jahit Singer .




Bolehlah buat jahit kain koyak.

17 comments:

Daddy Ziyyad said...

mahal tak? Igt nak belikan utk wife ;)

Asmara said...

warna pink ke dlm tu? kalau betul pink fuh mmg teruja! ;D

Nieda said...

harga dlm RM700 ++ saja.

Nieda said...

putih , kotak ja pink.

MOH KEMBARA said...

Salam Yong, kecik jer, takde macam godek2 kaki macam mak kita dulu2!

~ yus ~ said...

wah! senang lah nak menjahit lepas ni ya kak...

saya ada mesin kat rumah pun, simpan je...huhu

Irfa said...

tahniah..dah lama berangan nak mesin jahit
semalam dah hantar jiran mintak jahit sarung bantal.huhu

Kathy Tuah said...

kalau mesin jahit brand singer mmg bagus..

Hanis MY said...

Bestnyaa, boleh la jahit mcm2 nanti...

makchaq said...

Salam kenal
Makchaq pun ada mesin jahit, tapi bukak setahun sekali bila dekat2 nak raya...

Nieda said...

yg godek2 dah pencen sbb tu terpaksa beli baru

Nieda said...

buat jahit sikit2 saja. seluar terkoyak ke , senang sikit lps ni.

Nieda said...

dah berpuluh thn jenama singer ni, yg lama akak punya pun singer juga.dah jadi barang antik

Nieda said...

benda baru, baru belajar masuk benang huhuhu

Nieda said...

tak tahulah gaget yg ni berapa kali nak menjahit dlm setahun.

Lady Lavender said...

bukan setakat jahit kain buruk aje akak. Dah boleh terima tempahan jahit baju raya ni :-)

sri syafi syamimi said...

teruja nak beli mesin jahit.....beranagan nak buat tudung anak2.....hehe