Buat Duit

Sunday, July 1, 2012

Mesin jahit Singer .




Bolehlah buat jahit kain koyak.

17 comments:

  1. mahal tak? Igt nak belikan utk wife ;)

    ReplyDelete
  2. warna pink ke dlm tu? kalau betul pink fuh mmg teruja! ;D

    ReplyDelete
  3. Salam Yong, kecik jer, takde macam godek2 kaki macam mak kita dulu2!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg godek2 dah pencen sbb tu terpaksa beli baru

      Delete
  4. wah! senang lah nak menjahit lepas ni ya kak...

    saya ada mesin kat rumah pun, simpan je...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat jahit sikit2 saja. seluar terkoyak ke , senang sikit lps ni.

      Delete
  5. tahniah..dah lama berangan nak mesin jahit
    semalam dah hantar jiran mintak jahit sarung bantal.huhu

    ReplyDelete
  6. kalau mesin jahit brand singer mmg bagus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah berpuluh thn jenama singer ni, yg lama akak punya pun singer juga.dah jadi barang antik

      Delete
  7. Bestnyaa, boleh la jahit mcm2 nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. benda baru, baru belajar masuk benang huhuhu

      Delete
  8. Salam kenal
    Makchaq pun ada mesin jahit, tapi bukak setahun sekali bila dekat2 nak raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tahulah gaget yg ni berapa kali nak menjahit dlm setahun.

      Delete
  9. bukan setakat jahit kain buruk aje akak. Dah boleh terima tempahan jahit baju raya ni :-)

    ReplyDelete
  10. teruja nak beli mesin jahit.....beranagan nak buat tudung anak2.....hehe

    ReplyDelete