Buat Duit

Sunday, December 30, 2012

Tanda hati dari Mulan dah sampai.




Asyik teringat jika kiriman dari Mulan ni sampai keika saya tak ada di rumah. Maklumlah bercuti seminggu ke Vietnam tempohari.  Sebabnya Mulan ada email nak nombor telefon awal bulan Disember  .Lepas tu dok   ingat mesti sampai lepas-lepas tu.

Tapi ....nasib baik hari Jumaat lepas sampai  dengan selamatnya.

 Hadiah GA mudah dari Mulan tempohari . Walau pun salah teka dia bercuti di mana tapi tetap dapat hadiah. Semoga Mulan dimurahkan rezeki hendaknya.

Terima kasih  Mulan atas hadiah ini. 

3 comments:

  1. Eh, FM Jam Gadang macam tu pun saya ada kat rumah,sebijik! hihihih...Teringin nak gi Padang..

    ReplyDelete
  2. rezeki GA teka tak betul ....hihihi.

    ReplyDelete