Buat Duit

Monday, January 14, 2013

AIR ASIA FREE SEAT



Promosi AA free seat bikin hati tak keruan. 
Bila dah dapat , masuk waiting room  .  Seminit , dua minit , sepuluh minit Tunggu lagi. Bila dapat terus tekan -tekan . Dapat harga tiket cantik pula .

Last-last bila nama   akhir dah   abis masuk, tekan continue ......unactive time. Macam nak nangis la la tu juga. Bukan tekan nama sorang dua tapi lapan orang. Rasa sia-sia saja masa aku dok booking tiket ini.

Ini yang buat tidur tak lena. 

haishh.......kena cuba booking lagi ni. 

7 comments:

  1. orang kata kena booking sikit2... tak tau la, makchaq belum pernah try booking ramai2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba mcm makchaq kata dptlah masuk sorang.

      Delete
  2. itu namanya stategi pemasaran ;)
    tp ramai yg kata kena booking satu2 tak boleh sekali gus
    betul kata mak chaq tu
    saya x tahu sbb x penah lagi naik AA

    ReplyDelete
  3. betul tu irfa , strategi AA mmg menguntungkan mrk. sekali klik harga A, dua kali klk dah harga lain.

    ReplyDelete
  4. Lain tpt lain cara dan budayanya.

    ReplyDelete