Buat Duit

Sunday, February 17, 2013

Alahai amah!

Melihat kelibat manusia yang menghayun bayi seperti menghayun anak patung membuatkan hati terasa geram. Kalau lihat pada tayangan di tv semalam memang rasa boleh mati budak tu.

 Tapi umur masih panjang. Tengoklah gambar di bawah. Sedang tidur lena macam tiada apa yang berlaku padanya pula.

Berkali-kali dihempas ke lantai. Dibuat macam kain buruk pula.  Macam orang yang tak berhati perut. Kalau orang waras tak sanggup buat kerja gila macam ni. Apa boleh buat dengan bayi berumur 4 bulan ni.  Selain menangis  sajalah.

Memang trauma kat ibu bapa dia. Kita tengok pun geram dan marah.


Gambar dari blog Fieda . Ceritanya ada di sini.

Comel budaknya.
Semoga dia tak apa-apa dan membesar dengan sihat.






2 comments:

  1. Macam amah tu tengah tebar roti canai jer dibuat kat baby tu...Memang psiko betul amah tu...

    ReplyDelete
  2. beringat ingat lah sesape yang ambik amah ni..ngerii nekcik dengo!!!

    ReplyDelete