Buat Duit

Wednesday, February 20, 2013

Kinohimitsu


Bukan kaki saya kaki kat google.

Sudah dua malam menggunakan pelekat kaki untuk keluarkan toksid dari badan. Sebelum nak tidur tampal dan biarkan sehingga pagi.

Kaki  terasa tak selesa jadi kena cari alternatif untuk mengurangkan rasa bisa-bisa.

Tuuuuuuuuuuuuu   dia bila bangun pagi dan tengok pelekat dah bertukar menjadi hitam dan kotor serta melekit.

Kesannya , kaki rasa lebih ringan dan bisa-bisa semakin kurang .

Alhamdullillah.

3 comments:

  1. assalam nieda..memang berkesan ye..acik pun rasa tak selesa ditapak kaki ..tapi sapu minyak angin je

    ReplyDelete
  2. Wah bgusnya
    saya pun ada rasa sakit tumit
    boleh jgk kot

    ReplyDelete
  3. Ada kwn jugak yg cadangkn guna ni........betul ye rupanya!

    ReplyDelete