Buat Duit

Wednesday, March 6, 2013

Motor Besar Shauqi

sebenarnya dah lama abah mengidam nak beli motor besar untuk Shauqi. Tapi tak ada rezeki sehingga kami balik dari Langkawi hari tu. 

Sebelum ni bila berjumpa motor besar mainan kanak-kanak ni tak kena harga denga poket dan susah nak bawa balik dek kerana kereta penuh dan sebagainya.

Namun bila abah memandu pulang dari  jalan lain  (dari masa datang dulu), hati mak pun terdetik mungkin abah nak singgah pekan Changloon sebelum bertolak balik rumah .Padahal malam tu juga kami akan ke KL mendaftar Ain di Seri Puteri .Cerita SESERI ada di sini.

Hari tu, abah tak tengok harga motor besar di sini murah berbanding di tempat sendiri.




 Macam-macam pesen.

Pilih satu yang ada offer harga.
Rezeki shauqi. 



6 comments: