Buat Duit

Tuesday, April 23, 2013

Terapi Al-Falah


Saya mencuba terapi Al-Falah ini Ahad lepas. Lepas balik dari Taiping terus ke tempat ini.
Saya terdengar juga orang  kata benda ini tak boleh dipercayai, tipu dan auta.

Tetapi rasa nak mencuba lebih kuat  menolak di dalam diri. Saya abaikan cakap-cakap orang.


Saya pergi bertiga dengan mak dan  adik ipar.
Mula-mula air putih bersih.

Di dalam kotak plastik itu ada tindak balas elektrik dan serbuk batu kristal.


Setengah jam = 10 ringgit.
Dalam 15 minit dah nampak perubahan air. 
Air berubah warna , berserdak keluar benda-benda kotor dari badan.

 30 minit . Suis dimatikan , dan kotak kuning diangkat kelihatan benda-benda seperti minyak hitam di situ.
Warna yang berbeza membawa maksud yang tidak sama.
Darah beku , angin, yang hitam tu ubat-ubat yang kita makan keluar melalui tapak kaki.
Percaya tak ?

Kebaikan ion Al Falah.

Ramai pula orang buat terapi  pada hari yang sama.

Kaki saya yang mencucuk terasa kurang . 

7 comments:

  1. tak apa.yg penting kita ikhtiar kan

    ReplyDelete
  2. Kalau akak dpt rasa kesan positif tak salah rasanya cuba kali kedua. Lagipun bayaran takde la Mahal sgt.

    ReplyDelete
  3. Dr singa cakap ngarut?
    Padahal akak baru nak Cuba..hihi

    ReplyDelete
  4. Jujurnya, ianya penipuan terhebat menggunakan ilmu sains & fizik.
    Malang, ramai yang terpedaya.

    Cuba buktikan 'habuk' atau 'kotoran minyak hitam' itu sebenarnya unsur/partikel dari badan manusia, bawa ke makmal utk kajian...Kalau benar ianya unsur dari manusia, maka saya sendiri akan uar uarkan benda ini.

    ReplyDelete
  5. Dua doc dah kata ngarut ...hahahhaha

    ReplyDelete
  6. kak, sy pun teringin nak cuba.. tapi sampai sekarang tak ter'cuba-cuba.. hehe~

    ReplyDelete