Buat Duit

Saturday, May 11, 2013

Selamat tinggal Samsung ku

Skrin pecah.

Tepi tu punpecah juga.
Tak keluar apa satu pun dah . 
Gelap.

Penangan anak bungsu .
Hari tu dia dah pecahkan skrin komputer.
Hari ni , telefon pula.
Menangis tak berlagu maknya.




9 comments:

  1. Sabo je la ye nieda he he.anak acik punya pun pecah.nak ganti rm500 katanya.nak pitam acik dengo.

    ReplyDelete
  2. waaaa.note 2 ke tuuu. sob.sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu dpt bonus bei baru.....kut dptlah.

      Delete
  3. takde rezeki samsung tu..nampak gayanya kena beli lain la sbb henpon skrg ni mmg keperluan. Pendek kata mmg tak boleh tak ada..

    ReplyDelete
  4. adoi!!!

    hubby sy mmg pantang kalau anak2 main henpon ni (masa dia org kecik dulu lar), mmg kenan bab nnt

    ReplyDelete
  5. huhu...sabar ye kak. Nanti beli yang baru n lagi canggih ye..hehe

    ReplyDelete
  6. ni salah satu sebab kenapa saya tak mahu beli henfon yg terlalu mahal...hihihihi

    ReplyDelete