03 July 2013

Blander baru

Blander baru (abaikan macam -macam ada di belakang tu)

Terpaksa beli baru , bila blander yang ada di rumah buat hal.

Balik dari umrah hari tu , pengisarnya dah terbuka bahagian bawah.
Sebelum itu pun bila masuk air , menjejeh keluar air.
Mungkin sebab selalu kisar kelapa untuk buat santan guna air panas. 

Kelapa parut , bila dah sejuk (simpan tempat beku) saya campur air panas semasa nak kisar.
Santan dia lebih pekat bila kena blend dulu jika banding perah guna tangan  .

Dapatlah barang baru sebiji , tak ada benda ni kat dapaur susah juga nak buat kerja.




Post a Comment