Buat Duit

Thursday, July 11, 2013

Saya juga

Bila saya ke blog Irfa  hari ini , dia bercerita tentang  blog Tecer Hani. Saya pun terjah  KE SITU juga.

Walaupun adalah cerita sedih tapi saya seronok membaca dengan gaya bahasa yang ringkas dan bermakna.

Saya pun ingin tahu siapkah Ja yang sedang sakit itu, berapa umurnya dan dia sakit apa?

Saya tengah nak mengkhatam kisahnya di SINI.

Dalam kita bergembira ada insan yang sedang bersedih hiba.

Selamat berpuasa semua.

6 comments:

  1. akan menerjah jugak.. salam ramadhan kak :)

    ReplyDelete
  2. Nieda, Ja tu anak perempuan dia yg no 2 kalau tak silap... seorang doktor, koma.

    ReplyDelete
  3. dah tau sikit2 kisahnya tapi koma sbb sakit apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu tak pastilah pulak Nieda... sebab mamg tak diberitahu... tp saya agak ada kompilasi selepas dia lahirkan anak keduanya... wallahualam! cuma kita sama2lah doakan Ja tu kembali sedar.

      Delete
    2. ADA ORG CAKAP MCM TU JUGA
      SAMA2 KITA DOA MOGA JA SEMBUH KEMBALI

      Delete