Buat Duit

Monday, August 12, 2013

Gambar raya 2013

Hanya gambar hero saja yang ada tahun ini...huhuhuh.


Shauqi dengan pak njang.

Gambar mak gelap pula.....shauqi yang ambilkan .

Beraya di rumah mak su.
Dah terlentang budak tu....

Shoot ke 2

Layaan bunga api.

Beraya di Taiping dengan keluarga maksu sebelah suami.

Raya tahun ni , adik beradik balik tak sekali maka acara berkonvoi tak meriah macam selalu.


7 comments:

  1. Selamat hari raya k.nieda. Maaf zahir batin. Bestnya tgk budak2 main bunga api :)

    ReplyDelete
  2. Anak-anak perempuan kenapa tak joint sekali Nieda.

    ReplyDelete
  3. assalam Nieda..acik konvoi raya pertama je..selalunya sampai kesegamat konvoi beraya..tapi kali ni..dari raya kedua acik menerima tetamu..sampai la malam tadi..tu pun sempat sekejap acik pi beraya..

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya nieda...maaf zahir batin.

    Saya pun raya tahun ni tak serentak dgn adik adik so, kami rancang berkumpul pada raya ke4. Jadinya, sekali lagi masak masak rendang nasi impit nasik minyak bagai...

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya Nieda..lahaii hero hero jer yang posing ye!!

    ReplyDelete
  6. bestnye raya kat taiping... saya cadang nak ke taiping lepas balik dari kedah hari tu, tapi jem lah. tak sempat singgah.

    ReplyDelete