13 August 2013

Biskut mazola faberet anak bujangku


Seminggu kita berpuasa , dia dah tanya "mak buat tak biskut tu?" Nama biskut  pun tak tahu,
 tapi mak faham apa  yang anak mahu.

Tak sempat masuk balang raya, malah  tak sempat sampai malam raya pun...

Dia makan lepas berbuka  atau pun lepas balik terawih.
Makan  sambil tengok tv .

Kalau tak anak, abah pun usung juga.

Nak resepi ?




7 comments:

:: Cik Viva :: said...

Feberet sy biskut mazola nih..sebab dia ada rasa masin2 sket.

lady lavender said...

Ingat lagi thn lepas tergerak hati nak buat biskut ni bila akak tayang kat blog. Mmg sedap. Tahun ni saya tak buat. Kot2 lepas raya ni terbuat tsk tahu la :D

Acik Erna said...

assalam nieda..sama la..anak2 acik pun macam tu..suka sangat biskut mazola

MystoryPic said...

makan biskut ni wajib kena letak air minuman dekat2.. makan biskut kena bilas ngan air... hehehe

Sweetie said...

Samalah kita Ratu, Anak-anak buat kudap-kudap sambil menonton TV. Anak lelaki saya suka buat mcm tu tapi raya tahun dia tak balik beraya.

Sweetie said...

Eh sorry Nieda, saya 'terpanggil' Nieda, Ratu. Tersilap rumah ni....hehehe..

Nieda ramly said...

heehehhe.... ratu pun ratulah.