18 August 2013

Kasut dah bersepai.


Pagi sebelum keluar terasa nak pakai kasut ini.
Masa dalam kereta , ok lagi sebab tak ada bergerak mana pun . Tekan minyak tekan brek saja.

Bila dah sampai tempat yang dituju dan berjaan keluar dari kereta baru terasa  apakehallah kasut aku ni?

Alamak ! tapak kasut pula tercabut.

Terasa cengkamannya longgar. Berjalan pun tak boleh angkat kaki.

Tak boleh jadi ni. Pusing balik ke kereta nak tukar kasut. Nasib baik ada sepasang lagi bawah kerusi pemandu tu.


Dah lama tak pakai  kasut ni...... reput sendiri dalam gobok kasut.




6 comments:

Acik Erna said...

assalam nieda...acik pun selalu simpan kasutdan sandal dalamkereta..senang kan

Rai Ourkizuna said...

orang perempuan kena ada kasut spare di mana mana jua.. hahaha..

wahida said...

nasib baik ada kasut spare..

NEKCIK said...

Bnyak benor jejalan tu Nieda..dpt duit rayer leh li kasut baru ye

Dr Singa said...

sib bukan selepar jepun yang ada bawah kerusi pemandu..

Khai♥Rin : anies said...

sy simpan kasut sukan dlm kete heheeheh