Buat Duit

Sunday, August 18, 2013

Kasut dah bersepai.


Pagi sebelum keluar terasa nak pakai kasut ini.
Masa dalam kereta , ok lagi sebab tak ada bergerak mana pun . Tekan minyak tekan brek saja.

Bila dah sampai tempat yang dituju dan berjaan keluar dari kereta baru terasa  apakehallah kasut aku ni?

Alamak ! tapak kasut pula tercabut.

Terasa cengkamannya longgar. Berjalan pun tak boleh angkat kaki.

Tak boleh jadi ni. Pusing balik ke kereta nak tukar kasut. Nasib baik ada sepasang lagi bawah kerusi pemandu tu.


Dah lama tak pakai  kasut ni...... reput sendiri dalam gobok kasut.




6 comments:

  1. assalam nieda...acik pun selalu simpan kasutdan sandal dalamkereta..senang kan

    ReplyDelete
  2. orang perempuan kena ada kasut spare di mana mana jua.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. Bnyak benor jejalan tu Nieda..dpt duit rayer leh li kasut baru ye

    ReplyDelete
  4. sib bukan selepar jepun yang ada bawah kerusi pemandu..

    ReplyDelete
  5. sy simpan kasut sukan dlm kete heheeheh

    ReplyDelete