09 October 2013

Ada berani?


Ini gambar lama.
Budak dalam gambar pun dah besar panjang.
Suara pun dah jadi suara jantan.

Tapi bila orang tengok gambar ni,  ada yang tak percaya rimau betul atau  patung rimau .
Bila saya kata rimau betullah.
Tapi tak percaya pula.

Terserah !

9 comments:

Kakcik said...

Beraninya dia. :)

Nieda ramly said...

Rimau kena jampi

Sweetie said...

Saya tak berani... mcm mana jinaklah... tapi nampak manjakan... kalau boleh dibuat binatang peliharaan Nieda nak bela tak agaknya.

Azian Elias said...

baiknya lah kau rimau.. dah kenyang sangat kot dia. hee

dekdaa said...

Percaya, sebab ada rantai :D
Berapa umur budak kaki 4 tu?

Acik Erna said...

memang berani..macam peluk kucing je

Dr Singa said...

kalau kat Thailand..
rimau-rimau gini boddo je gitu sebab dah di bagi ubat tidor

Rai Ourkizuna said...

pergh.. hebat betul..sekali dia swing sikit tangan dia.. ketar lutut..

Yumida Huda said...

beraninye
manja je rimau tu