Buat Duit

Wednesday, October 9, 2013

Ada berani?


Ini gambar lama.
Budak dalam gambar pun dah besar panjang.
Suara pun dah jadi suara jantan.

Tapi bila orang tengok gambar ni,  ada yang tak percaya rimau betul atau  patung rimau .
Bila saya kata rimau betullah.
Tapi tak percaya pula.

Terserah !

9 comments:

  1. Saya tak berani... mcm mana jinaklah... tapi nampak manjakan... kalau boleh dibuat binatang peliharaan Nieda nak bela tak agaknya.

    ReplyDelete
  2. baiknya lah kau rimau.. dah kenyang sangat kot dia. hee

    ReplyDelete
  3. Percaya, sebab ada rantai :D
    Berapa umur budak kaki 4 tu?

    ReplyDelete
  4. memang berani..macam peluk kucing je

    ReplyDelete
  5. kalau kat Thailand..
    rimau-rimau gini boddo je gitu sebab dah di bagi ubat tidor

    ReplyDelete
  6. pergh.. hebat betul..sekali dia swing sikit tangan dia.. ketar lutut..

    ReplyDelete