31 October 2013

Shauqi and the gang melawat zoo Taiping


Tak sabar Shauqi mengira hari nak pergi rombongan sekolah.

Lawatan sehari ke Taiping melawat zoo Taiping, Muzium , berkelah  di taman Tasik Taiping yang indah dan melawat kilang membuat arang di Kuala Sepetang.

Seronok naik bas.
Zaman saya dulu  seronok dapat naik  kereta sebab jarang dapat naik  kenderaan itu.
Budak sekarang terbalik pula, peluang dapat naik bas yang ditunggu-tunggu.

Senang nak gerak pagi-pagi.
Bangun terus mandi .

Bukti dah sampai.

Rombongan murid Pra sekolah dan murid tahun 1, 2 dan 3.
Hujung minggu ini  murid Tahap 2 pula nak berombongan ke Pantai Timur.

Rombongan selamat sampai di sekolah pada pukul 4 .20 petang dengan selamat.



7 comments:

Daddy Ziyyad said...

Saya dulu pun dari sekolah saya kat tepeng tu, buat rombongan ke kilang arang...tapi sebelum tu kami ke hutan paya bakau kuala sepetang

IndaMarya said...

yes I dnt know why budak2 suka sungguh naik bas...ramai2 depa buat bising,gelak dan tk tidur.cikgu cikgi pening kepala..

makchaq said...

Anak2 makchaq masa kecik2 pun suka sangat naik bas... dah besaq x mau pulak.. ke mana2 nak suruh hantaq.. la ni depa dah buleh drive, makchaq pulak selalu suruh hantaq... Kena la balas budi kan....

Nieda ramly said...

budak2 ni kecik2 dah pergi tengok org buat arang

Nieda ramly said...

kalau ada yg boeh diharap , mmg rasa lapang sikit nak ke mana2

Nieda ramly said...

bila berkumpul mcm tulah seronok sgt budak2 ni.

kasihredha said...

Inilah Saat paling indah
Waktu akak kecik Dulu pun..mcm ni juga