15 February 2014

Terkesan di hati

Sejak kebelakang ini  bukan saya tak buka blog. Hari-hari buka , kadang-kadang 4,5 kali sehari tapi rasa tak ada apa yang istimewa nak bercerita.

Saya juga rajin melawat blog-blog meanarik yang lain. Tambah-tambah yang cerita makan angin. Melayan gambar cantik teman-teman bercuti dalam dan luar negara melapangkan dada. Saya pun tumpang suka dapat melihat tempat-tempat narik yang dilawati.

Tadi saya melawat ke blog Kak Jun bercerita di Alam Barzakh. Hati kecil sangat tersentuh . Takut dengan dosa-dosa sendiri. Macam mana time kita pula semasa  menghadapi sakratulmaut nanti. Bukan saya nak menakutkan sesiapa tapi mati   itu pasti.






3 comments:

  1. Saya pun dah lamaaaaaa x update blog. Tak de story nak tulis.

    ReplyDelete
  2. yalah...sesekali kita perlu memuhasabah diri ttg dosa dan pahala..

    ReplyDelete