Buat Duit

Tuesday, April 22, 2014

Habisss


Lunch terakhir sebelum discaj semalam.

Nak letak tajuk lunch terakhir takut .....harap-harap panjang umur lagi untuk lunch di lain kali.



Sebab dah nak balik , berselera pula .Licin makan berdua dengan Alia anak dara  saya.

8 comments:

  1. nampak sedap plak makanan tu kan walau SA x pasti apa sebenarnya tu...

    ReplyDelete
  2. hahahahhaa...macam adik saya la..setiap kali kita cakap " terakhir", dia suruh sambung betul2 ayat tu...:)

    ReplyDelete
  3. Sape yg msk wad ida? Alhamdulillah dah discaj...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa...maklong dah ada blog.tahniah!!
      Makngah la....

      Delete
  4. Yang tak habis makan tu apa kak? Kentang ya?

    Semoga terus sihat ya kak nieda...:)

    ReplyDelete
  5. Kak Nieda...belum HABIS lagi tu ha..ada lagi kentang tu...tak suka kentanfg ehhh...Alhamdulillah dh boleh discharge..jaga kesihatan tau lepas ni

    ReplyDelete
  6. Assalam nieda.kenapa..tak sihat ke

    ReplyDelete
  7. kalau selera makan tu maknanya sihat lah tu kan
    nekcik pun tumpang gembira tenhok nieda da sihat
    alhamdulilah

    ReplyDelete