22 April 2014

Habisss


Lunch terakhir sebelum discaj semalam.

Nak letak tajuk lunch terakhir takut .....harap-harap panjang umur lagi untuk lunch di lain kali.



Sebab dah nak balik , berselera pula .Licin makan berdua dengan Alia anak dara  saya.

8 comments:

Amanda Suria said...

nampak sedap plak makanan tu kan walau SA x pasti apa sebenarnya tu...

Daddy Ziyyad said...

hahahahhaa...macam adik saya la..setiap kali kita cakap " terakhir", dia suruh sambung betul2 ayat tu...:)

Azdalila Ali said...

Sape yg msk wad ida? Alhamdulillah dah discaj...

Nieda ramly said...

Waa...maklong dah ada blog.tahniah!!
Makngah la....

~ yus ~ said...

Yang tak habis makan tu apa kak? Kentang ya?

Semoga terus sihat ya kak nieda...:)

Jari Manis said...

Kak Nieda...belum HABIS lagi tu ha..ada lagi kentang tu...tak suka kentanfg ehhh...Alhamdulillah dh boleh discharge..jaga kesihatan tau lepas ni

Acik Erna said...

Assalam nieda.kenapa..tak sihat ke

NEKCIK said...

kalau selera makan tu maknanya sihat lah tu kan
nekcik pun tumpang gembira tenhok nieda da sihat
alhamdulilah