Buat Duit

Thursday, April 24, 2014

Rowachol


Pil minyak zaitun.

Saya dibekalkan dengan pil yang diperbuat daripada minyak zaitun selain ubat-ubatan moden.Memang terasa kuatnya bau  minyak zaiton dan terasa mint  semasa menelannya . Mungkin ada ditambah bersama.

Sebenarnya saya mengidap gastrik dan ada batu karang dalam pundi hempedu . Namun dalam ujian ultrasound tempohari ia boleh dikategori sebagai kecil dan tidak memerlukan pembedahan untuk mengeluarkannya. Proses pengubatan hanya dengan memakan ubat yang doktor beri sahaja. Antaranya Rowachol tersebut.

Memang nampak perubahan selepas memakan minyak zaiton ini . Terasa badan bertenaga dan angin dalam badan berkurang . Setakat ini tak ada kejadian salah makan yang menyebabkan   sakit ulu hati. Alhamdullillah dengan izin Allah.

Harap - harap kesihatan saya bertambah baik selepas ini.


7 comments:

  1. Acik pun makan minyak zaitun tapi yang minsyam tu..ni lama dah tak makan sebab acik tukar ke propolis pulak..Alhamdulillah kurang pedih ulu hati dan gstrik..tapi kalau silap makan memang siap sedia je la acik

    ReplyDelete
  2. macam2 ubat ada kan acik.
    sampai saya dlm wad pun ada org promosi ubat.

    ReplyDelete
  3. Kak Nieda...banyak minum air kosong eh..in shaa allah semoga beransur hilang batu karang

    ReplyDelete
  4. TQ JM.
    sekarang ni air kosong sj kerjanya hihhii

    ReplyDelete
  5. tak pernah makan pil ni walaupun dah berkurun mengidap gastrik...dok minum ubat jenis cecair tu...

    ReplyDelete
  6. kita berikhtiar berbagai ubat yg ada Nieda...insyallah selebihnya Allah lah yang mnyembuhkannya..amiin

    ReplyDelete