Buat Duit

Friday, October 10, 2014

Bila budak Pra dah mula pakai baju konvo

Bila murid-murid Pra sekolah dah mula bergambar dengan baju konvo , bermakna setahun pengajian semakin ke penghujungnya. 

Tahun depan Shauqi dan kawan-kawanya akan naik tahun 1 pula. 

Saban tahun berganti pelajar, murid-murid berpindah kelas . 
Cikgu tunggu tang tu juga.




Peace yo!


Siap-siap untuk bergambar.


Shauqi in frame.


Shauqi and the gang sedang menunggu giliran.

Cikgu  Pra Shauqi ambil fotografer  dari luar. 
Dia bawa semua kelengkap lengkap macam dalam kedai gambar .
Ada lampu, background , baju konvo pun rasanya dia yang bawa.

Lain sikit dari  dari tahun lepas , sebab baju konvo sekolah warna maroon.
Tahun ini biru pulalah.




#moodhujungtahun.








8 comments:

  1. untung ye zaman skrg zaman sy dlu takde mcm gini..cantik la jubah konvo nya..

    ReplyDelete
  2. kemain bergaya lagi tu..heheheh..dah la ensem..eh!:p

    ReplyDelete
  3. comel je budak2 kecil konvo.... :D pandai dia posing2.... :D

    ReplyDelete
  4. Memang kebanyakan pra sekarang ni dah buat majlis konvo camtu...amboi dah encem dah shauqi...satu jer..mini mouse tu...

    ReplyDelete
  5. Bila pikir-pikirkan tahun dulu2 kita tak buat camni pun, kan?
    Macam saya mampu lah nak bayar untuk ni.
    Cuba imagine orang susah...makan pun x cukup, nak kene bayar untuk konvo pulak.
    Kesian,kan?

    ReplyDelete
  6. Segak je Shauqi dalam pakaian konvonya tu!

    ReplyDelete