Buat Duit

Friday, October 10, 2014

Sambal Petai RM 3




Kalau ada lauk ini , memang terlajak lalulah saya.
Beli RM 3 untuk 4 papan petai masak sambal  dengan udang.
Mak aii....saya suka.

Tapi  sekali tu saya pernah terbeli 4 papan RM8.

Eh....bila bayar  rasa mahalnya pakcik ni jual.
Tapi dah pegang malu nak letak balik.
Ambil sajalah lagi pun orang tua yang jual.

Rezeki dialah hari tu.




5 comments:

  1. nampak sedappp. makan pulak dengan nasi panas2. fuhhhh...

    ReplyDelete
  2. tekak kampung ...dia nak cari lauk2 mcm ni saja

    ReplyDelete
  3. murah la RM3 semangkuk ha dpt nya ;p

    ReplyDelete
  4. Kak zai pun suka petai.kalau ada lauk macam ni tak payah lain makan bertambah.

    Petai pun ada musim.

    ReplyDelete