Buat Duit

Wednesday, October 1, 2014

Jumpa MCK

29 Sept. 2014

Isnin lepas temujanji dengan MCK . 
Rasa macam tak percaya nak jumpa blogger Penang ni hai...

Dari jauh melintasi lauatan sebab pekasam  daging Batu Kurau .
 Maka bertemulah kami buat pertama kali di USM .

Terima kasih MCK sudi jumpa saya.
Semoga ukhwah berpanjangan.



12 comments:

  1. seronok kan kak bila dapat jumpa teman blogger,...:)

    ReplyDelete
  2. Bestnya jumpa blogger rasa macam kenal lama kan.

    Kak zai pernah jumpa blogger dari Nagoya seronok sakan.

    ReplyDelete
  3. Ohhhh, gementar juga sbb jumpa dgn M student!....hahaha.

    Insyallah, ada masa nieda call, kita boleh jumpa lagi, minum2 santai naa...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,
    Teringin nak jumpa MCK... tak tau bila gamaknya mimpi menjadi nyata

    ReplyDelete
    Replies
    1. MCK........ retis you. cepat2 buat temu janji anyss.

      Delete
  5. bestnyeee dapat jumpe.. nanti balik kampung nak roger kak nida..heheh

    TheCikAann.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Seronoknya bila dapat jumpa kengkawan blogger. Dulu pun saya pernah jumpa seorang je. Lepas tu takde dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah...dari alam maya ke alam nyata

      Delete
  7. dapat jumpa rakan blogger :) best kan.

    ReplyDelete
  8. siapa blogger MCK tu kak..bila agaknya JM leh jumpa blogger kak Nieda pulak hiksss

    ReplyDelete