Buat Duit

Monday, February 2, 2015

ABC



ABC idaman kalbu.

Dalam cuaca panas terik , sedapnya  menikmati ABC yang aisnya halus dimesin. Ada kacang merah dan jagung , campuran sirap dan gula merah serta lemak dengan curahan susu pekat. Gerai pula di tepi sungai, penat berendam boleh menjamu selera di sini. Harga sebegini cuma RM 1.50 saja.

Wah ...heaven!

29 comments:

  1. Sedap pulak tengok ABC tu petang hari ni Nieda.. :)

    ReplyDelete
  2. Wah...cuaca panas ABC yang terbaik, gluppp....

    ReplyDelete
    Replies
    1. layan ais kacang musim panas ni memang kena sgt

      Delete
  3. wah sedap dan murah.. apapun tak dapat nak menikmati ABC gara2 batuk telah menyerang diri..

    ReplyDelete
  4. RM1.50? ish..ish...murah sgt tu...satu mangkuk 2 org boleh mkn tu

    ReplyDelete
  5. wah murahnya... mana ada ABC harga gitu kat memana... seronok lah dia

    ReplyDelete
  6. Assalam..

    Bertemu lagi kita di alam maya ini...
    Memang sedap memang kena dengan cuaca panas sekarang ni..

    ReplyDelete
  7. Murahnyeee 1.50 sen... Adusss! Sedap tuh!

    ReplyDelete
  8. Murahnya ABC RM1.50. Di JB terkenal dengan ABC Wawa Kg Melayu Majidee. If ke ohor boleh lah rasa ABC Wawa tu..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABC yg kena dgn tekak susah juga nak cari ..

      Delete
    2. Nak puas hati buat sendiri..seisi family boleh menikmati abc :)

      Delete
  9. mengancam sungguh tuhh...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengancam DJ ...makan pua tepi sungai , sorga betul

      Delete
  10. alamak!!! kakkkkk huih meruntun jiwa tgok ABC tu sy dh lmaaaaa giler nk cri ABC yg sedap tak jumpa2 yg ada semua aci jual je sedap nye idakkkk >_<

    ReplyDelete
  11. wah bestnya makan abc. RM 1.50 murah tu

    ReplyDelete