12 April 2015

Stokin mahal

Vken

Jumpa stokin bawah meja , tapi sebelah saja.
Cikgu tanya , sapa punya  ....sorang pun tak mau mengaku.
Stokin mahal ini, stokin berubat.

Mentang-mentanglah stokin tu warna hitam ada yang ambil buat stokin sekolah.
Last-last tinggal sebelah .
Mesti mak budak-budak ni cari mana hilang stokin sebelah lagi.




15 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Sape punyaa laa agk nyer yek

Nieda ramly said...

budak2 ni susah nak mengaku...last2 masuk tong

Jari Manis said...

stokin? bukan stoking...ehhh ke JM yang salah ahahaha....mahal ke? berapa ratus? eheheheh

yg peliknya stoking kan dalam kasut..kenapa lak pulak tanggalkan dalam kelas

Scdha Sein (SS) said...

Socks! Stoken ada kat mana2 je jay emmm...

Scdha Sein (SS) said...

Sebelah lg buat key chain... Hi hi hi...

Eda Michio said...

Sapalh gamaknya yg tertinggal stokin tu yer mau meraban mak paknya cr sebelah lgi tu...

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

Hehehehe... Stokin tu harganya RM200... :)

makcikkantin said...

Mesti meroyan mak dia kat rumah.... :)

Zaitun said...

Stokin mahal tu,tapi tinggal sebelahlah pulak.

Sweetie said...

'Ter'bawak kot...

tiga lalat said...

Salam. Hee stokin cikgu kot., ;p

Kopiolimauice said...

hhahaaa pulak dahhhh cemana bleh tetinggal ni..

alyaa aidee said...

nangis tak berlagulah mak budak tu. Hehe

Deanna Morni said...

Hehehe...mesti dia tercarik2 mana lagi sebelah stokin nyeeee

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI