Buat Duit

Sunday, January 23, 2011

Kopi Tenom Yang Mengacam.

Pertama kali mencuba kopi Tenom ni dah jatuh cinta. Kopi yang dibawa dari Sabah oleh Pak Long Naim dan isteri tempohari memang benar-benar terangkat. Aromanya yang wangi dan halus tak payah ditapis pun
boleh terus diminum.








Kalau boleh nak lagi.Ngehhhhhh.

5 comments:

  1. Salam, haa ni promo jenama ttu ke atau memang suka rasa kopi tu? Kebetulana cucu Akak buat dan hidang kopi Turki tadi. Nanti Akak buat entry fasal kopi Turki!

    ReplyDelete
  2. saya suka coffee..belom pernah dgr la nama kopi tenom..nak kena cuba jgk la lps ni (tah bila la tuu..)

    ReplyDelete
  3. 1st time dgr nama kopi ni...menarik!:)

    ReplyDelete
  4. kak halima, Lady Lavender & nieza : Memang terangkatlah kopi ni. Betul bukan promosi tau, tapi kopi ni ada kat Sabah aja.

    ReplyDelete
  5. dapatkan kopi tenom dgn shopping online di:
    http://mnf-borneoproducts.blogspot.com/p/produk-makanan.html.. saya pun dah minum.. memng sedap.. terangkat.. hehe.. ^_^

    ReplyDelete