Buat Duit

Wednesday, February 9, 2011

Sempat Tak nak joint Contest.

Minggu ni sibuk sekali. Tak sempat nak belek lama-lama blog ni.
Hari ni , buka blog kena tag dengan Hidayati , blogger dari Sabah.hidayatimohamed.blogspot.com.
Kalau sempat boleh lah masuk contest tu . Teringin juga nak dapatkan RM 100. Tapi tak tahu barang apa yang menjadi impian dalam harga RM100 tu yek . Ada idea???






 


Nak cari jam keluar jem .kih,kih,kih.

Atau yang ini pun jadi lah!!




Boleh????

2 comments:

  1. kita pun tengok kekawan joint contest mcm nak joint jugak heehe..tp tak nyempat le..sibuk bebenor :-)

    ReplyDelete
  2. Sama la tu. Hari ni anak yg kecik demam pulak.Ziarah blog wajib setiap hari tapi tak boleh lama2.

    ReplyDelete