25 October 2011

KUKIS KAK INA KL DAH SAMPAI.

Tak berapa sharp tulisannya. Kamera murah..

Barang yang ditunggu dah sampai. Walaupun lama dalam perjalanannya tapi tiba dengan selamat  akhirnya. Terima kasih pada Kak Ina  yang mengotakan janjinya dengan segera.Tak payah tunggu lama-lama kukis dia dah dapat kami merasa anak-beranak. 

 Kukis Kak Ina kaya dengan rasa coklat dan kacang yang melimpah ruah. Kacang yang banyak tu buat saya suka. Hari ni ada sikit lagi  tinggal sekeping dua dihadap oleh anak-anak.

Kotak dari England ke Kak Ina??

Kaya dengan kacang ...I like.

Rm30 dulu awal-awal kak Ina dan bankin. Duit  pun dah selamat beli kain ela sebagai kenangan. Kain ni nak tengok klik kat sini.

Respek Kak Ina yang respon untuk pemenang GA sangat cepat dan pantas.Terima kasih banyak-banyak.
Kak Ina the best..



Post a Comment