Buat Duit

Sunday, January 1, 2012

Entry pertama di tahun baru

Semalam buat kek batik . Kek yang senang nak buat tapi sedap dan disukai oleh anak-anak.Kek ni paling lama boleh tahan sampai 12 jam . Lebih lama dari tu jawabnya tinggal dulang saja

Ikut resepi dari Azita Azlita Masam Manis. Tapi memang tak comel macam Azlita buat.


Dari dapur Azlita. Memang cun habis!

Saya suka rasa yang tak lembut tetapi rasa sedikit rangup. Saya gunakan biskut  Marie jenama LEE. Hasilnya saya dapat apa yang saya idamkan.

6 comments:

  1. Uiissshh sedapnya, my favorite ni ;)

    ReplyDelete
  2. saya selalu buat kek batik ni time raya je kak...

    memang sedap kan...:)

    ReplyDelete
  3. Assalam Nieda..selamat tahun baru 2012.
    dah cantik dah kek batik nieda tu..

    ReplyDelete
  4. cantiknyaa kek batik tuu
    aduhhh kegemaran akak nie ;)

    ReplyDelete
  5. Minta maaf atas kekeliruan .Gambar kek itu dr Blog Azlita.

    ReplyDelete
  6. owhh saya pun baru nak komen kek akak buat tu cantiik sangat, then terbaca pulak komen akak kat atas tu hehe....tapi takpe akak, yg penting selera akak cakap sedapkan!

    p/s: saya rasa potongan bentuk 3 segi camtu nampak kek jadi cantik. Selalu tengok org potong bentuk kotak aje (ehehe..pandai2 pulak komen gambar k.azlita)

    ReplyDelete