Buat Duit

Tuesday, February 14, 2012

SUDAH JATUH DITIMPA PAGAR.




Ini kisah semalam. Bila balik dari sekolah , semasa nak tolak pagar untuk kami masuk ke halaman rumah..........tup-tup terjatuh pula. Habis berkecai kerawang kat bahagian  atas tu. Almaklumlah bukan pagar letrik yang boleh tekan-tekan butang.

Terlopong si Aiman. Dia dah tolak setengah terbuka dah, kemudian tolak sekali lagi tapi tersekat, tapi dia tolak lagi supaya kereta  dapat masuk lebih selesa. Tiba-tiba dah terjatuh ke bawah. nasib baik masa ini tak ada orang atau kereta lain kat situ . Kalau tak memang penyek. 

Sebenarnya skru roda dah tercabut. sebab tu laluannya dah tersekat.Jadi terus jatuh.

Pagar ni sangat berat. Kalau nak angkat setakat dua orang memang tak lepas. 

Minggu ni macam-macam jadi .
Nasib baik cik abang dah semakin sihat . Mungkin esok boleh keluar hospital.
 Insyaallah.

Terima kasih yang mendoakan cik abang saya cepat sembuh.

Nadiah Sidek
Rozita
Munna
Chempaka Aziz



5 comments:

  1. Itu yang susah kalau pagar jenis macam ini,kalau stuck tak boleh buka.

    Semoga hubby Nieda cepat sembuh.

    ReplyDelete
  2. nasib baik tiada siapa yg tercedera kan kak... teringat berita amah yg meninggal sebab kena hempap dgn pintu pagar

    ReplyDelete
  3. salam kak

    memang biasalah tu kak.agaknya bila suami tak ada kt rumah ni mmg cam gitulah jadinya.lps satu,satu.org kata apa? aura tak ada....hihi...mcm saya jugak dulu baru2 suami tak de,paip air bocor lah,mentol terbakar,aircond dah tk sejuk...mcm2.dah lama barulah semua stabil balik.
    harap bila en abg tu balik,semuanya ok ye.

    ReplyDelete
  4. mUNNA DAN cHEMPAKA: MEMANG SATU SATU MALANG MINGGU INI. lEPAS PAGAR JATUH LAPPY PULA PECAH SKRINNYA.

    ReplyDelete