04 March 2012

Nak Terbang Lagi

Lagi  seminggu nak berlepas , beg baju dah diisi. Punyalah semangat nak makan angin.
Mana tidaknya, nak pergi satu gerabak keretapi .Kalau lupa benda-benda kecik mak juga susah.

Tapi...ini mungkin tabiat saya kut. Suka bersiap awal-awal. Tambahan pula kena fikir baju masa singgah di KL dulu sebelum terbang. Kami transit dulu semalam di rumah abang -Mandy Apartment .

Ramai yang bertanya saya nak ke mana?

Sebenarnya , saya nak ke Surabaya musim cuti sekolah ni.

7 comments:

  1. selamat bercuti...selamat pergi dan kembali semula..
    salam kenal..

    ReplyDelete
  2. Ohh bestnya, saya belum sampai ke Surabaya lagi. Selamat bercuti..nanti citer ye..

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti kak... nanti story mory ya...

    ReplyDelete
  4. wee...seronoknya nak bercuti :

    ReplyDelete
  5. salam kak...

    wah nak g jalan ye.selamat berjalan.moga selamat pg dan balik.
    kak,nak kirim FM.cuti ni saya g spore dan penang.jom kita tukar2 fm.kita hantar by post laju.insya allah selamat.dah pernah buat mcm ni.apa2,akak reply ye.tq...

    ReplyDelete