Buat Duit

Thursday, May 24, 2012

Roti Garlic lagi


Petang ni makan roti Garlic tanpa mushrum sup. Makan kosong macam tu pun ok dah sebab roti sangat gebu dan lembut.

Mesti Daddy Ziyyad terbau roti pula petang ni sebab tadi dia boleh bau laptop baru ......hihihi.

Roti dah naik sedia untuk dibentuk. Kalau kita nak bakar terus pun boleh dalam BM ni tapi jadi roti benggalilah. Sebijik macam tu. kalau buat macam tu rasa tak syok pula. Nanti cepat habis. kalau kita bentuk kecil-kecil boleh dapat dalam 23 -25 biji dalam satu adunan.

Hasilnya.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.

Jemput makan.
Ccah kopi O pon ok.


5 comments:

  1. Wahhh saya tak pernah lagi baking rotii =P Yang ni nampak sedap. Yummehh! Lebih sesuai buat kecik2, best kalo cicah dgn kopi/milo.

    ReplyDelete
  2. wah sgt comeii roti tu bile djadikan gitu rupanya...

    ReplyDelete
  3. ayu pun sekrang guna amway jer..
    so, meroti, meFIZZA, menDONut,menSosej guna oven tu jer..
    kerja pun senang

    ReplyDelete
  4. menariknya roti garlic akak :-))

    ReplyDelete