Buat Duit

Wednesday, August 8, 2012

Semoga bertemu......



Sekejap saja Ramadan dah masuk malam ke 20.
Lagi 10 hari dah nak berakhir bulan penuh berkat ini.

Sedih pula rasa hati  bulan ini semakin ke penghujung .
Bulan mengumpul pahala yang berganda-ganda.


9 comments:

  1. sedihkan kak? rasa mcm sekejap sgt bulan ni nak berlalu pergi...huhu...

    ReplyDelete
  2. InsyAllah ada rezeki kita ketemu lagi ramadhan di tahn mendtg

    ReplyDelete
  3. rasa cam kejap je kan... entah dapat bertemu lagi ke tidak..ramadhan..

    ReplyDelete
  4. Sudah tentu kita merasa sedih sebab kita tak tahu sama ada kita masih bernyawa di Ramadhan akan datang.

    ReplyDelete
  5. Mudah-mudahan kita semua kan bertemu dengan malam penuh rahmat itu

    ReplyDelete
  6. mari lah kita sama sama kejar malam tu..dan tingkatkan lagi ibadah di 10 hari terakhir ni

    ReplyDelete
  7. salam nieda..memang betul..hati makin rasa sayu..

    ReplyDelete