Buat Duit

Tuesday, October 16, 2012

Ganu Kite

Berhujung minggu dengan rumah dikunjungi  saudara dari Terengganu. Kakak sepupu dan anaknya datang sekeluarga bermalam di rumah kami.

Kalau orang Terengganu datang apalagi mesti bawa kerepok kering dan kerepok lekor. Stok lama pun ada lagi dan semakin bertambahlah keropok kering di rumah. Rezeki, rezeki.

 Shauqi cukup geram kat baby ni.



Sebelum balik bergambar dulu .

Asyik nak meriba si baby ni.

Orang Tereganu balik hari Ahad, hari Isnin sepupu mak dari Bukit Mahkota , Bangi  sampai pula.
Jadi kerjanya , masak-masak , masak  sahaja minggu ni. 
Cuti blogging 2,3 hari.

4 comments:

  1. Alhamdulillah..walaupun keja masak2 dan letih tapi bila tetamu datang seronok sangat.

    ReplyDelete
  2. masak, masak lah jugak... lepas tu letak gambar masak2 tukat sini... heheheh

    ReplyDelete
  3. mesti banyak stok kopok kat umah awak kan???

    ReplyDelete
  4. Walau penat tapi seronok bila tetamu merasa gembira dengan layanan yang diberi.

    ReplyDelete